radomIT – Prezentacja

Jeśli nic nie stanie na przeszkodzie to pod koniec lutego będę opowiadał o prowadzeniu sklepu internetowego na „radomskim barcampie” (detale TU). Jeśli ktoś się wybiera i chciałby usłyszeć coś konkretnego to zapraszam do zgłaszania propozycji zagadnień w komentarzach. Niestety na prezentację przeznaczone jest jedynie ok. 15 min, ale mam nadzieję, że po jej zakończeniu będzie jeszcze okazja do dyskusji :).

7 komentarzy do “radomIT – Prezentacja”

  1. Chętnie usłyszałbym o skutecznych (i innych niż SEM) sposobach promocji sklepu w Internecie. Zaawansowanego wykorzystania Google Analytics do mierzenia wyników sklepu (segmenty, raporty, optymalizacja treści, cele etc.).

    Odpowiedz
  2. Szczerze?
    Uprzedzam iż piszę tylko na podstawie tego co widzę: czyli na podstawie informacji z bloga i for [pio/gl]
    Na początku miałeś dużo fajnych pomysłów, dużo projektów, generalnie warto było obserwować to co robisz 🙂
    Aktualnie …albo się wypaliłeś i trzymasz się tego co masz (bez jakiś spektakularnych sukcesów) jakkolwiek pewnie przynoszących dochody 🙂 …albo działasz po cichu

    Ale jeśli już miałbym pisać co chciałbym usłyszeć n/t sklepów: wszystko co dotyczy wyszukiwarek 🙂
    Głownie na jakie frazy warto pozycjonować: te ciężkie dające dużo ruchu czy niszowe zapytania
    Long tail – szczególnie w obliczu wprowadzenia wyszukiwania semantycznego 🙂 Jak sie ma do sklepów
    No i może jeszcze kwestia adwords – czy warto czy też lepiej załatwiać reklamę bezpośrednio u źródła – opłaca się tracić dodatkowy czas?

    Odpowiedz
  3. Może coś w stylu: kryzys wieku średniego w życiu sklepu internetowego 🙂 jest coś takiego?

    Albo, największe przeszkody na drodze od małego, stabilnego sklepu do lidera w branży 😉

    Odpowiedz

Dodaj komentarz