Jeśli nic nie stanie na przeszkodzie to pod koniec lutego będę opowiadał o prowadzeniu sklepu internetowego na „radomskim barcampie” (detale TU). Jeśli ktoś się wybiera i chciałby usłyszeć coś konkretnego to zapraszam do zgłaszania propozycji zagadnień w komentarzach. Niestety na prezentację przeznaczone jest jedynie ok. 15 min, ale mam nadzieję, że po jej zakończeniu będzie jeszcze okazja do dyskusji :).
Szkoda, że w Radomiu – za daleko, prawie 200km 🙂
Jakbyś uczestniczył w podobnej imprezie ale np w Wawie lub Kraku to bardzo chętnie 🙂
Chętnie usłyszałbym o skutecznych (i innych niż SEM) sposobach promocji sklepu w Internecie. Zaawansowanego wykorzystania Google Analytics do mierzenia wyników sklepu (segmenty, raporty, optymalizacja treści, cele etc.).
Szczerze?
Uprzedzam iż piszę tylko na podstawie tego co widzę: czyli na podstawie informacji z bloga i for [pio/gl]
Na początku miałeś dużo fajnych pomysłów, dużo projektów, generalnie warto było obserwować to co robisz 🙂
Aktualnie …albo się wypaliłeś i trzymasz się tego co masz (bez jakiś spektakularnych sukcesów) jakkolwiek pewnie przynoszących dochody 🙂 …albo działasz po cichu
Ale jeśli już miałbym pisać co chciałbym usłyszeć n/t sklepów: wszystko co dotyczy wyszukiwarek 🙂
Głownie na jakie frazy warto pozycjonować: te ciężkie dające dużo ruchu czy niszowe zapytania
Long tail – szczególnie w obliczu wprowadzenia wyszukiwania semantycznego 🙂 Jak sie ma do sklepów
No i może jeszcze kwestia adwords – czy warto czy też lepiej załatwiać reklamę bezpośrednio u źródła – opłaca się tracić dodatkowy czas?
Może coś w stylu: kryzys wieku średniego w życiu sklepu internetowego 🙂 jest coś takiego?
Albo, największe przeszkody na drodze od małego, stabilnego sklepu do lidera w branży 😉
Chętnie bym zobaczył nagranie z twojej prezentacji. Mam nadzieje, że ktoś zrobi nagranie.
@Paweł Wróblewski naturalnie na stronie radomit.pl w ciągu kilku dni po barcampie znajdą się wszystkie nagrania i prezentacje z radomIT #1
Powodzenia panie Szymonie na jutrzejszym wykładzie!! 🙂